среда, 18 мая 2016 г.

«Мій блог»

«Мій блог»




 
Мета мого блогу полягає в поширенні інформації і моїх думок щодо важливої теми. Мій блог є щирим. Я посилаюся на інформацію, що представляє більше ніж одну точку зору і роблю висновки на основі моїх досліджен. Збираю різносторонню інформацію з багатьох різних достовірних джерел поза межами класної кімнати. Правильно описую використані джерела. Думаю про те, що хочуть знати мої читачі. Мої дописи відображають те, що мене хвилює тема, про яку я пишу у своєму блозі. У мене цікавий і відповідний до читачів стиль письма. Роблю дописи з новою інформацією та думками принаймні кожні 10 днів. Додаю до блогу таке оформлення, як графіка, зображення та посилання, щоб підсилити мої слова і переконати читачів. Використовую мову і оформлення блогу так, щоб донести моє головне повідомлення у цікавий спосіб.

1 комментарий: